Thursday, August 15, 2013

Kisah sedih permintaan terakhir gadis penghidap kanser

Seorang gadis berusia 10 tahun mempunyai kehendak untuk menonton filem Disney-Pixar, 'Up'. Malangnya, gadis tersebut diserang kanser tahap kronik dan tidak mampu untuk menontonnya di wayang.

kisah sedih

Tidak tahu apa yang perlu dilakukan bagi memenuhi permintaannya, akhirnya seorang kenalan keluarganya menghubungi studio Pixar. Pihak Pixar telah menghantar salinan DVD filem tersebut ke rumahnya walaupun pada masa tersebut ianya hanya ditayangkan di pawagam.

Ibu gadis tersebut bertanyakan adakah dia mampu bertahan sehingga dapat menonton filem itu? Dia menjawab, "Saya bersedia untuk mati, namun saya harus tunggu untuk filem tersebut dahulu."

Ketika menontonnya, gadis tersebut tidak dapat membukakan mata dan ibunyalah yang menghuraikan setiap babak supaya dia memahami. Ketika ditanya adakah dia terhibur, dia hanya menganggukkan kepala. Dia kemudiannya meninggal dunia pada malam selepas menonton filem tersebut.

Disney Pixar Up

4 comments:

  1. sedih2... syukur dgn badan yg sihat skg ini...

    ReplyDelete
  2. Kesian.. dah nasib ..dia

    Kami menjemput semua blogger Ping di PingBlog.Net,Skrip agregator terkini dengan ping sangat mudah kerana auto description dan juga auto image.Artikel anda akan dipost pada twitter dan 294 fanpage serta group facebook.Kualiti Backlink,dan highkan rank blog anda

    ReplyDelete
  3. Jemput ping ! PingBlog.Net

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...