Wednesday, October 24, 2012

Misteri dikhatan oleh Jin

disunat oleh Jin

Agak sukar dipercayai apabila dikatakan seseorang itu dikhatankan oleh jin. Namun peristiwa tersebut benar-benar berlaku di Indonesia. Muhammad Rasya, 5 tahun, mengalami sendiri peristiwa tersebut pada 24 Jun lalu di rumahnya yang terletak di Lenteng Agung. Ketika itu Rasya sedang menonton animasi bersiri kegemarannya, 'Shaun the Sheep' dan mula berasa sakit pada kemaluannya.

Rasya pun mengadukan perkara tersebut kepada ibunya. Ternyata terjadi sesuatu yang luar biasa. Apabila dibelek, kemaluannya telah dikhatankan. Walhal ibu bapanya tidak pernah menghantar Rasya ke klinik bagi tujuan tersebut. 

Ruhiyah, ibu kepada Rasya, mengatakan kejadian tersebut berlaku pada 24 Jun lalu pada pukul 7.00 malam. Dia berasa pelik apabila melihat kemaluan anaknya telah dikhatankan namun langsung tidak mengeluarkan walau setitis darah. Dari situlah dia beranggapan bahawa kejadian ini dilakukan oleh makhluk halus. Bentuk potongan pada kemaluan Rasya kelihatan rapi. Oleh kerana Rasya mengeluh kesakitan, dia telah dibawa untuk berjumpa doktor.

Doktor memberikan ubat penahan sakit sehingga Rasya kembali tenang. Doktor Nunung yang merawat Rasya mengatakan dia pernah berhadapan kejadian yang sama sebanyak 2 kali sebelum ini. Namun, kejadian kali ini lebih misteri apabila keratan yang dilakukan begitu rapi seperti dilakukan oleh kuasa ghaib.

"Kita tunggu 2 minggu lagi, mungkin pucungnya akan tumbuh semula," kata Doktor Nunung. "Tetapi jika diikutkan kejadian sebelum ini, pucung kemaluan mereka tidak tumbuh semula. Namun tiada sebarang rungutan tentang berasa sakit. Bererti segalanya kelihatan normal," tambahnya lagi.

Peristiwa ini menarik perhatian penduduk setempat dan ramai yang mahu lihat dengan mata kepala sendiri. Sehingga kini, tiada siapa yang dapat mengungkai misteri kejadian tersebut. Rasya pula sudah kembali cerdas bermain bersama rakan-rakannya. Dia juga sudah mampu berlari seolah-olah tiada apa yang berlaku.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...