Sunday, October 28, 2012

Warga emas mati dihentak dumbell 10 kilogram

SHAH ALAM - Seorang warga emas berumur 60 tahun ditemui mati dengan kesan cedera parah di kepala dipercayai akibat dihentak menggunakan pengangkat besi atau dumbell seberat 10 kilogram (kg) di rumahnya di Jalan Spektrum U16/22, Bukit Subang di sini semalam.

Warga emas mati
ANGGOTA polis mengangkat mayat Kin Geok selepas ditemui mati di rumahnya di Bukit Subang, Shah Alam semalam.
Mangsa, Teh Kin Geok ditemui anak saudaranya dalam keadaan berlumuran darah di bawah longgokan baju dalam bilik tidur utama di tingkat atas rumah itu pada pukul 1.30 petang.

Pemangku Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor, Asisten Komisioner, Rusdi Mohd. Isa berkata, anak saudaranya pergi ke rumah terbabit selepas mangsa yang merupakan ibu tunggal gagal dihubungi sejak pagi semalam.

Menurutnya, pengadu yang terkejut apabila menemui mayat ibu saudaranya dalam bilik itu terus menghubungi polis.

"Hasil pemeriksaan ke atas mangsa menemui tiga kesan kecederaan di kepala dan senjata digunakan dipercayai dumbell yang ditemui dalam rumah tersebut.

"Polis juga mendapati tiada kesan rumah itu dipecah masuk namun kami masih menyiasat jika ada barang milik mangsa yang hilang," katanya ketika dihubungi di sini semalam.

Rusdi memberitahu, siasatan awal mendapati mangsa tinggal bersama seorang anak lelaki berumur 28 tahun dan dua anak angkat berusia 6 bulan dan 2 tahun di rumah berkenaan.

sumber- Kosmo

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...