Monday, November 5, 2012

Kanak-kanak 11 tahun mengaku bunuh murid

BANDAR RAYA QUEZON: Polis terpaksa menangani kes jenayah membabitkan dua suspek juvana dalam insiden berasingan di Taguig dan bandar raya ini sepanjang minggu lalu.

Seorang kanak-kanak lelaki berusia 11 tahun disyaki menyebabkan kematian seorang murid berusia sembilan tahun di mana mayatnya ditemui di tapak lombong di Taguig. Kanak-kanak yang diletakkan di bawah kawalan pekerja sosial itu mengaku kepada ibunya mengenai insiden buli yang mengakibatkan kematian mangsa di Fort Bonifacio.

gambar pembunuhan dalam gelap
gambar hiasan
Mayat mangsa ditemui di tapak lombong di kawasan pembinaan selepas pihak berkuasa Barangay dimaklumkan mangsa ditolak ke dalam lombong itu oleh suspek tiga hari sebelumnya. Dalam kes berasingan, seorang remaja pula ditahan dan didakwa membunuh pemberi maklumat polis dan mencederakan seorang pegawai polis di bandar raya Quezon.

Monaim Dodig, 18, menjalani sidang inkuiri malam semalam atas tuduhan membunuh, kegagalan membunuh dan memiliki senjata api secara haram selepas terbabit dengan insiden tembakan yang membunuh Denis Vann Pineda dan mencederakan Frederick Gracilla. 

sumber- MT

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...