Monday, February 4, 2013

Misteri gadis hamil 6 bulan tetapi masih dara

Seorang gadis disahkan hamil 6 bulan selepas menjalani pemeriksaan, peliknya gadis tersebut mendakwa dia masih belum pernah disentuh dan kedaraannya masih terjaga. Misteri tersebut berlaku di Serdang Bedagai, Sumatera Utara, Indonesia.

Misteri gadis hamil 6 bulan tetapi masih dara

Malasari yang ketika itu baru berusia 16 tahun menyatakan tidak pernah menjalinkan sebarang hubungan dengan mana-mana lelaki. Malasari merupakan anak kedua pasangan Iswanto dan Riyanti.

Ada yang membuat andaian bahawa Malasari hamil akibat pergaulan bebas, namun Malasari menafikannya."Kami membawanya untuk pemeriksaan di hospital dan mendapati janin terbentuk sudah berusia 25 minggu tetapi selaput daranya masih kekal seperti asal," kata ibunya.

Misteri gadis hamil 6 bulan tetapi masih dara

Kerana masih belum berpuas hati dengan pemeriksaan sebelum ini, Malasari dibawa kembali untuk pemeriksaan kali kedua. Keputusan yang diterima tetap sama.

"Kami menghantarnya untuk membuat pemeriksaan semula dan keputusan yang diterima tetap sama. Tetapi untuk memeriksa selaput daranya kami memerlukan surat dari pihak polis. Namun pihak polis tidak mengeluarkan surat tersebut kerana tiada unsur jenayah," tambah ibunya.

Misteri gadis hamil 6 bulan tetapi masih dara

Malasari menceritakan ketika awal kejadian, dia bermimpi didatangi seorang tua yang memberikannya sebuah kotak sekitar enam bulan sebelum perutnya mula membesar.

6 comments:

  1. tetapi...seperti yang kita maklum..
    hanya Mariam sahaja yang mengandung tanpa disentuh lelaki..tidak akan ada insan lain selain dia.
    so yang lain2 tu pikir2la sendiri~

    ReplyDelete
  2. Mungkin kisahnya seperti Mariam iaitu ibu kandung kepada Nabi Isa a.s, tapi entahlah... Allah dah tentukan akan ada hikmah di sebalik kejadian..~

    ReplyDelete
  3. obat diet herbal alamiMarch 28, 2014 at 3:46 PM

    misteri tak terpecahkan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...