Wednesday, September 26, 2012

Permohonan maaf Gopinath Jayaratnam dan rumahnya diserang terlebih dahulu

Gopinath Jayaratnam

Kecoh apabila status Facebook Gopinath Jayaratnam menghina Islam. Namun dia menafikan bahawa dia menulis sendiri status tersebut dan mendakwa akaunnya di hack. Terlebih dahulu rumahnya telah diserang oleh beberapa individu semalam. Diharap pihak berkuasa dapat membuat siasatan terperinci sama ada Gopinath Jayaratnam bersalah atau tidak dalam mengapikan sensitiviti umat Islam. Semoga perkara ini menjadi ikhtibar kepada semua. Berikut adalah permohonan maaf yang dikemukakan Gopinath Jayaratnam.

"Saya memohon maaf atas makian yang dibuat atas Agama Islam dengan menggunakan akaun facebook saya sendiri oleh orang yang hack facebook saya. Saya memang tak aktif kat facebook. Saya selalu guna facebook kat cybercafe, pejabat dan kat library universiti dan selalu save password kat sana. Saya rasakan account facebook saya kena hack orang kerana itu. Saya pun dah lama tidak aktif kat facebook sejak kebelakangan ini kerana sibuk belajar. Saya tidak pernah berminat bagi memaki mana-mana agama dan logiknya takkanlah saya sendiri duduk kat Malaysia dan berani buat benda terkutuk sebegini dengan akaun facebook dengan gambar saya sendiri. Walaupun orang lain buat begini saya memohon maaf kepada semua umat Islam kat Malaysia. Saya akan delete akaun facebook ini dengan serta merta."


Gopinath Jayaratnam

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...