Monday, October 22, 2012

Dua beranak maut nahas ngeri

KOTA TINGGI – Tanggal 16 Oktober lalu merupakan sambutan ulang tahun kelahiran terakhir buat seorang bapa sebelum dia menemui ajal selepas terlibat dalam satu kemalangan ngeri yang turut mengakibatkan anak perempuannya maut kelmarin.

Kejadian pukul 11.45 pagi di Kilometer 16 Jalan Tanjung Sedeli–Kota Tinggi berhampiran simpang Kampung Mawai Lama di sini itu mengakibatkan Md. Hanafi Tasrip, 65, dan anak bongsunya, Anira, 19, maut di tempat kejadian.

Proton Wira Aeroback
ORANG ramai melihat sebuah kren mengangkat kereta Proton Wira yang remuk selepas dirempuh sebuah lori hingga mengakibatkan Md. Hanafi dan Anira maut di Kota Tinggi kelmarin.
Dua beranak tersebut tersepit selama tiga jam selepas kereta jenis Proton Wira Aeroback yang mereka naiki bertembung dengan sebuah lori membawa muatan pasir.

Mayat mereka dikeluarkan oleh pasukan penyelamat dengan bantuan tiga buah trak tunda.

Difahamkan, kejadian berlaku apabila pemandu lori dari Tanjung Sedeli ke Kota Tinggi tersebut gagal mengawal kenderaan berat berkenaan sebelum merempuh kereta mangsa yang berada di laluan bertentangan. Pemandu lori terbabit tidak cedera.

sumber- Kosmo

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...