Friday, November 9, 2012

Pawagam beri ganti rugi

LONDON - Gara-gara menayangkan sedutan beberapa babak filem seram, sebuah pawagam dekat sini memohon maaf dan menawarkan tiket percuma sebagai ganti rugi kepada kanak-kanak yang menjadi sebahagian besar penonton filem di situ.

Insiden di Pawagam Vue, Reading dekat Berkshire semalam, berlaku ketika kanak-kanak itu sedang menunggu tayangan filem animasi Frankenweenie.

Kanak-kanak yang menjadi sebahagian besar penonton, tiba-tiba dikejutkan dengan sedutan babak filem seram sekali gus membuatkan mereka menangis ketakutan sambil keluar meninggalkan pawagam.

Paranormal Activity 4
Antara babak seram filem Paranormal Activity 4 yang ditayangkan kepada sebahagian besar penonton kanak-kanak di Pawagam Vue, Reading, semalam. - AGENSI
Bapa kepada seorang kanak-kanak, Ricky Purser berkata, kanak-kanak itu mula ketakutan selepas pihak pawagam menyiarkan sedutan babak filem Paranormal Activity 4 dan beberapa filem seram lain.

''Saya dihubungi penjaga kepada kanak-kanak lain mengenai insiden itu dan saya dapat mendengar tangisan anak saya.

''Sudah tentu saya amat marah dengan kejadian ini kerana kami akan mengalami masalah sukar untuk tidur selepas ini,'' katanya.

Sementara itu, jurucakap Vue mengesahkan dan mengakui kejadian itu berpunca akibat kesilapan teknikal.

Katanya, pihak pengurusan telah menemui kanak-kanak itu dan meminta maaf sambil memberikan tiket percuma kepada mereka sebagai ganti rugi. 

sumber- AGENSI

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...