Thursday, October 18, 2012

Gadis tolak cinta samseng diugut culik

NUSAJAYA – Gara-gara menolak cinta rakan sebaya, seorang gadis bukan sahaja diugut culik, malah bapanya juga nyaris dibelasah empat lelaki kerana dipercayai campur tangan dalam kisah cinta tidak berbalas itu.

Dalam insiden di luar pekarangan sebuah sekolah di Skudai, di sini, mangsa, M Chanmagieprya, 16, yang baru tamat menduduki kertas akhir peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) dikatakan diganggu empat lelaki yang juga rakan sekolahnya kira-kira 12.30 tengah hari, kelmarin.

“Budak lelaki ini dibuang sekolah sejak beberapa bulan lalu, dan hanya hadir ke sekolah hari ini (kelmarin) untuk menduduki PMR.

gadis India
Chanmagieprya (kiri) ditemani bapanya menunjukkan laporan polis yang dibuat.
“Sejak hari pertama lagi, dia sering ganggu saya, mengatakan dia suka saya dan apabila tidak dilayan, saya dihamburi kata-kata kesat.

“Akibat tidak tahan dengan gangguan itu, saya hubungi bapa untuk bersemuka dengan mereka. Saya tidak sangka mereka bertindak kasar dan mengugut mahu menculik saya,” katanya kepada pemberita di Ibu Pejabat Polis Nusajaya, di sini, kelmarin.

Khuatir akan keselamatan dirinya, mangsa membuat laporan polis ditemani bapanya, K Masalamani, 53, kira-kira jam 2 petang.

Ketua Polis Daerah Nusajaya, Superin-tendan Nor Hashim Mohamad sahkan terima laporan dan tindakan susulan akan diambil.

sumber- Sinar

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...