Monday, October 8, 2012

Lelaki langgani pelacur aniaya isteri

KUALA LUMPUR: Individu yang dijangkiti penyakit kelamin seperti sifilis akibat melanggan pelacur dan wanita pelayan pelanggan (GRO) berisiko mendedahkan pasangan mereka kepada keguguran, kerosakan rahim dan mandul seumur hidup jika mengadakan hubungan bersama.

Pakar sakit tuan, Dr Ismail Tamby berkata, ramai lelaki tidak sedar perbuatan mereka melakukan seks oral dengan pasangan haram di luar walaupun untuk keseronokan sementara mendedahkan mereka kepada penyakit kelamin dikenali ‘non-gonococcal urethritis’ (NGU).

bahaya tempah pelacur
gambar hiasan
“Kebanyakan kes dirujuk menunjukkan penyakit itu diperoleh individu ketika berkunjung ke spa dan mengadakan seks oral untuk memuaskan nafsu, namun tanpa disedari akibat perbuatan itu, mereka mendedahkan risiko kepada pasangan.

“Apa yang berlaku memang pada awalnya tidak mempunyai sebarang tanda dan selepas pulang ke rumah serta mengadakan hubungan intim bersama pasangan, dia (suami) sebenarnya sudah mendedahkan penyakit kepada isteri,” katanya.

Beliau mengulas laporan muka depan Harian Metro kelmarin mengenai pengakuan seorang remaja wanita Vietnam, Chi, 16, yang menghidap penyakit kelamin kronik akibat dieksploitasi sebagai pekerja seks.

sumber- HMetro

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...