Sunday, October 21, 2012

Pelacur Tertua Di dunia

Mula berkerjaya sebagai pelacur ketika meletusnya Perang Dunia ke-2 setelah kematian suaminya dalam peperangan, nenek yang bernama Milly Cooper ini mengatakan sudah ditiduri oleh lebih dari 3500 lelaki.

Lebih mengejutkan, dalam usianya yang senja ini, dia masih aktif menerima pelanggan walaupun tidak seramai ketika dia masih muda. Para pelanggannya berumur sekitar 29 hingga 92 tahun. Ketika ini, Milly tinggal di Las Vegas, Amerika Syarikat setelah berpindah dari Timur London, Britain. Dia pernah cuba untuk  berubah dalam tempoh 5 tahun namun kembali pada haluan gelapnya setelah ditinggalkan anak perempuannya ditambah pula sumber pendapatan yang tidak menentu.

nenek lacur diri

Milly Cooper pernah bertukar profesion dari pelacur biasa menjadi ibu ayam dengan mengendalikan sebuah rumah pelacuran. Ketika itulah dia bertemu pasangan hidup keduanya iaitu seorang akauntan pada tahun 1955. Milly menguruskan 10 pelacur muda di rumah pelacuran tersebut

Walaupun sudah dimamah usia, Milly Cooper masih memiliki payudara yang besar. Mengikut info, Milly mengenakan bayaran sekitar £800 untuk sesiapa yang ingin melanggannya. Dalam masa setahun, dia mampu memperoleh pendapatan sekitar £50,000.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...