Tuesday, October 23, 2012

Rahsia Magik Tubuh Terbahagi Dua Chris Angel

Ramai yang pernah melihat silap mata yang dilakukan oleh Chris Angel ini. Seorang wanita dipotong  badannya menjadi dua tetapi masih hidup. Malah wanita tersebut masih boleh berjalan dengan kedua-dua tangannya. Ianya bukanlah video yang diedit. 

Chris Angel Magic
Perkara ini langsung tidak masuk akal. Adakah Chris dibantu oleh hantu atau syaitan? Mari kita lihat bagaimana ia dilakukan. 

Magic secret
Wanita yang diupah untuk menjadi subjek ini kelihatan cantik dan pinggangnya kelihatan ramping.

how to make magic
Kemudiannya dia ditidurkan di atas sebuah kerusi manakala Chris berada disebelah kiri wanita tersebut. Kemudiannya Chris beralih ke sebelah kanan.

Chris Angel Magic Revealed
Tangkapan kamera sedikit beralih sehingga wanita tersebut tidak terlihat dalam kamera (lihat gambar sebelumnya). Ketika itulah subjek ditukar dengan wanita lain. Sekilas pandang mereka kelihatan serupa, tetapi sebenarnya mempunyai wajah yang berbeza.

Real Magic
Perhatikan kain pada wanita tersebut. Kainnya menutupi bahagian bawah kerusi sehingga menyentuh tanah (kerana menyembunyikan sesuatu). Ukuran pinggangnya juga kelihatan lebih besar berbanding wanita sebelum ini. Posisi rakaman kamera juga sering berubah secara tiba-tiba.

Bahagian kaki yang dipegang seseorang itu sebenarnya adalah palsu. Ianya diperbuat daripada silikon. Kemudiannya wanita tersebut dipotong dengan "tangan maut" Chris Angel. Setelah tubuhnya terbahagi dua, dia menjerit lalu berjalan dengan tangannya.

woman leg
Bahagian terbahagi dari perut ke bawah masih berada di kerusi dan kakinya masih mampu bergerak-gerak. Mengapa? Kerana itu adalah kaki sebenar seseorang yang mampu menyembunyikan tubuhnya dalam kain tadi.

Bagaimana pula dengan bahagian atas tubuhnya yang mampu berjalan menggunakan tangan? Sebenarnya ianya adalah wanita cacat  Rose Siggins. Rose Siggins sememangnya  tidak memiliki separuh dari tubuhnya. Mungkin Chris agak keterlaluan dengan menggunakan wanita cacat sebagai subjek magiknya.


Rose Siggins

1 comment:

  1. oooooooooooooooooooooooooo
    baruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu tahu



    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...