Monday, November 19, 2012

Barbie Manusia nafi gambar edit

LONDON: Dengan pinggangnya yang ramping, penampilan yang menawan dan payudara yang tersembul “Barbie Manusia” telah menjadi fenomena yang menggemparkan.

Namun, penampilannya yang kelihatan lebih daripada manusia biasa dalam satu video terbaru menimbulkan keraguan atas dakwaannya dia tidak menggunakan teknik pertindihan imej Photoshop dalam sesi fotografinya. Laman web TheDirty.com telah memuat naik beberapa video terbaru menunjukkan Valeria Lukyanova atau nama sebenar “Barbie Manusia” kelihatan nyata berbeza berbanding dengan penampilannya dalam foto biasa.

Valeria Lukyanova

Pengasas laman web itu, Nik Richie menggelarnya ‘Michael Jackson Ukraine’.

“Gadis itu adalah palsu. Dia menggunakan teknik tindihan imej terhadap fotonya sejak dia mula dikenali di Internet,” tulis seseorang tanpa nama dalam komen TheDirty.com.

“Videonya tidak menggunakan teknik pertindihan imej. Adakah dia masih kelihatan sama? Ada bertan lagi video di luar sana dan seperti yang anda lihat, dia kelihatan tidak sama seperti fotonya yang menggunakan teknik pertindihan imej.” Laman itu turut menuduh Valeria sebagai bekas pengantin tempahan.

Valeria menafikan dia menjalani pembedahan plastik atau menggunakan teknik pertindihan imej dalam fotonya.

Dalam satu daripada video terbarunya, Valeria memerengkan kepalanya di sudut yang tidak selesa dan membuka peluang untuk pelbagau kritikan dilemparkan, tetapi kelihatan seperti perempuan biasa berbanding imej Barbie yang diketengahkan hingga namanya melonjak.

sumber- HMetro

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...