Friday, December 7, 2012

Mati dalam kereta

SABAK BERNAM - Pasukan rondaan anggota polis pacuan empat roda (MPV) terkejut apabila mendapati terdapat mayat seorang lelaki dalam sebuah kereta yang diletakkan di tepi jalan berhampiran Kampung Air Manis, kelmarin.

Mayat tersebut ditemui pada kira-kira jam 8.30 malam selepas anggota peronda memeriksa kereta berkenaan yang dilihat mencurigakan.

Mati dalam kereta
Mayat mangsa ditemui lengkap berpakaian dalam kereta oleh anggota peronda polis.
Ketua Polis Daerah Sabak Bernam, Superintendan Noor Mushar Mohammad berkata, mangsa, Wong Look Ang, 34, ditemui dalam keadaan lengkap berpakaian, namun hidungnya didapati berdarah.

“Barang peribadi milik mangsa seperti dompet turut ditemui bersamanya dan selepas siasatan lanjut dijalankan, kita menolak terdapat unsur jenayah dalam kejadian ini,” katanya kepada Sinar Harian.

Beliau berkata, mangsa berkemungkinan diserang sakit jantung yang  menyebabkan dia maut di tempat kejadian.

Noor Mushar berkata, mayat mangsa dihantar ke Hospital Tengku Ampuan Jemaah (HTAJ) untuk dibedah siasat bagi mengetahui punca sebenar kematiannya.

Katanya, sehingga kini pihaknya tidak menerima sebarang laporan daripada orang awam berhubung kematian mangsa.

“Orang awam yang mempunyai maklumat diminta tampil bagi memudahkan proses siasatan kes ini,” katanya.

Sementara itu, seorang penduduk, Mohd Azrul Izwan Abdul Azih, 30, berkata, dia terlihat kereta berkenaan berada di tempat kejadian ketika melalui jalan itu pada kira-kira jam 11 pagi tetapi tidak menyangka ada mayat di dalamnya.

“Sekali pandang tiada sesiapa di dalam kereta itu jadi saya tidak mengendahkannya, namun terkejut apabila dimaklumkan mengenai penemuan mayat tersebut,” katanya.

sumber- Sinar

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...