Saturday, December 29, 2012

Mayat gelandangan berulat

TEMERLOH - Seorang lelaki gelandangan ditemui mati dalam keadaan berulat di stor flat Jalan Sinar di sini, malam kelmarin.

Ketua Polis daerah, Pemangku Asisten Komisioner Abdul Aziz Salleh berkata, mayat lelaki berbadan gempal itu dipercayai mati tiga hari lalu akibat ulser dalam perut berdasarkan laporan bedah siasat.

mayat berulat
Polis memeriksa mayat lelaki gelandangan yang ditemui dalam keadaan berulat di flat Jalan Sinar, malam kelmarin.
Menurutnya, mayat lelaki Melayu tanpa pengenalan diri itu dijumpai orang awam kira-kira jam 8.25 malam kelmarin sebelum melaporkannya kepada polis.

“Berdasarkan siasatan ke atas seorang rakan si mati, lelaki terbabit dikenali sebagai ‘Emi’ berumur 26 tahun tidak mempunyai musuh dan anak yatim piatu.

“Emi ada mengadu kepada rakannya lima hari lalu mengenai keadaan kesihatannya yang teruk. Dia kerap sakit perut dan pinggang,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Temerloh, semalam.

Abdul Aziz berkata, tiada unsur jenayah ditemui di tempat kejadian sekali gus mengklasifikasikannya sebagai mati mengejut.

“Hasil bedah siasat mendapati mangsa mati akibat ulser dalam perut,” katanya.

Menurutnya, polis akan mendapatkan kerjasama jabatan pendaftaran bagi mengenal pasti identiti si mati.

Polis menggesa orang ramai atau waris si mati yang mempunyai maklumat tampil menuntut jenazah.

sumber- Sinar

1 comment:

  1. ulser dalam perut pun boleh menyebabkan kematian ye? bahaya jugak rupanya... rasanya kalau selalu biar perut kosong pun akan jadi ulser ni..kesiannya kat dia.. semoga dia ditempatkan di tempat orang-orang yang beriman dan beramal soleh kepadaNya..amin..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...