Sunday, October 7, 2012

Foto telanjang Kristen Stewart tersebar

Foto bugil Kristen Stewart tersebar

Mungkin atas sebab keadaan yang terdesak, Kristen Stewart bersetuju untuk menanggalkan semua pakaiannya dalam filem “On the Road” yang diadaptasi dari novel nukilan Jack Kerouac dan tidak kisah dengan penyebaran gambar-gambar yang diambil sepanjang perfileman.

Berikutan dari perpisahan yang berlaku dengan Robert Patinson atas sebab hubungan sulit beliau dengan pengarah Robert Sanders, Stewart yang sememangnya tiada sebarang bakat lakonan tidak akan lagi muncul dalam sekuel “Snow White and the Huntsman”.

Hal itu bukan halangan baginya untuk terus berlakon dalam filem kerana kini, beliau sedang sibuk dengan penggambaran “On the Road” bersama pelakon Garrett Hedlund dan Sam Riley.

Dipetik dari laman HuffingtonPost, Stewart mengatakan bahawa berbogel dalam filem bukanlah suatu masalah baginya. Beliau turut mengakui watak sedemikian sudah lama diidamkan kerana beliau suka mencabar dirinya untuk menjadi seorang pelakon yang lebih baik. 

Dalam sebuah babak dalam filem “On the Road”, watak Marylou berumur 16 tahun yang dipegang Stewart dilihat sedang terbaring di katil tanpa memakai apa-apa kecuali senyuman menggoda. Babak-babak sebelum itu turut memperlihatkan beliau membuat aksi lucah bersama Hedlund dan Riley di dalam kereta. 

Novel asal “On the Road” yang ditulis Jack Kerouac dipilih oleh majalah Time sebagai salah sebuah dari 100 novel berbahasa Inggeris terbaik pada tahun 1923 sehingga 2005. Berdasarkan pengalaman Kerouac dan rakan-rakannya sepanjang mereka merantau di sekitar Amerika Syarikat, novel itu membawa pembaca ke dunia jazz, puisi dan dadah. 

Malangnya, filem yang berdasarkan karya sastera dan aksi bogel masih tidak mampu menyelamatkan lakonan Stewart yang tidak pernah berubah.

sumber- Tupai

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...