Friday, November 2, 2012

Upah geng culik awek

RAWANG: Seorang lelaki sanggup mengupah sekumpulan lelaki membelasah teman wanitanya hingga pengsan sebelum melarikan dan mengurung mangsa dalam sebuah rumah di Bandar Country Homes, Selasa lalu.

Selain itu, pasangan kembar mangsa berusia 18 tahun dan teman lelakinya yang berusia 19 tahun turut menjadi mangsa. Kembar mangsa turut pengsan manakala teman lelakinya sempat melarikan diri kira-kira 100 meter untuk meminta bantuan selepas dikejar dengan parang ketika mereka berada di taman permainan kawasan perumahan berkenaan. 

awek kena culik
gambar hiasan
Bagaimanapun, teman lelaki kembar mangsa yang mahu dikenali sebagai Rahim datang semula ke tempat kejadian bersama bapa saudaranya kira-kira jam 9.30 malam namun hanya menemui teman wanitanya pengsan sementara mangsa sudah dilarikan. 

Mangsa berjaya diselamatkan jam 12.30 tengah hari kelmarin selepas polis menyerbu kediaman kekasihnya itu di taman sama dan tujuh lelaki diberkas.

Kakak mangsa dikenali sebagai Amira berkata, pada petang hari kejadian, adiknya menghubungi memaklumkan pergaduhan antara dia dengan kekasihnya berusia 19 tahun.

sumber- HMetro

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...