Tuesday, July 10, 2012

Kereta melekat pada pokok

Kereta melekat pada pokok
Keadaan kereta dinaiki dua remaja yang hampir terputus dua setelah merempuh pokok di kiri laluan di Jalan Langat berhadapan sebuah pusat membeli belah, malam, kelmarin.
KLANG - Dua remaja maut selepas kereta dinaiki terbabas sebelum merempuh sebatang pokok di kiri laluan di Jalan Langat berhadapan sebuah pusat membeli-belah Jusco Bukit Tinggi dari arah Klang menghala Banting, di sini malam, kelmarin.

Ketua Trafik merangkap Ketua Bahagian Ketenteraman Awam Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang Selatan, Deputi Superintendan Rosly Abd Rahman berkata, pemandu mangsa dikenali C S Selvam Kumar, 24, dan rakannya, R S Sureandran, 23, mengalami kecederaan parah di bahagian kepala itu meninggal dunia di lokasi kejadian.

Menurutnya, kejadian dipercayai berlaku sekitar jam 11.50 malam ketika kedua-duanya menaiki kereta  dari arah Klang menghala Banting.


“Berdasarkan siasatan kereta itu disyaki dipandu laju menyebabkan kereta jenis Honda itu gagal dikawal lalu terbabas melanggar pembahagi jalan sebelum merempuh sebatang pokok di sebelah kiri laluan di lokasi kejadian.

“Rempuhan kuat itu menyebabkan kenderaan melekat pada pokok berkenaan selain remuk teruk menyebabkan kedua-dua penumpang pula mengalami kecederaan parah,” katanya.

Beliau berkata, mayat kedua- dua mangsa dihantar ke Bilik Mayat, Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) Klang Untuk dibedah siasat manakala kes disiasat di bawah Seksyen 41 (1) APJ 1987.

sumber- Sinar

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...