Saturday, August 18, 2012

Wanita minum air kencing sendiri

Carrie adalah mangsa serangan kanser berusia 53 tahun dari Colorado Springs dan menurut rakannya, dia telah melakukan beberapa petua pelik sepanjang beberapa tahun ini namun meminum dan menggunakan air kencingnya dalam aktiviti harian adalah cara yang paling pelik. Ibu kepada empat cahaya mata perempuan ini menghidap kanser tahap tiga lapan tahun yang lalu dan mula mengamalkan meminum lima gelas air kencingnya setiap hari dengan harapan ia dapat membantu memulihkan penyakitnya.

gambar wanita kencing
Minum air kencing sendiri adalah rutin harian Carrie
"Rasa Air kencing saya bergantung kepada apa yang saya makan, kadang-kadang ia masin. Kadang-kadang rasanya seperti champagne plum. Saya suka asparagus namun saya tidak akan memakannya lagi kerana ia membuat air kencing saya tidak sedap," kata Carrie.

gambar wanita kencing
Kelihatan menjijikkan namun inilah kehidupan sebenar Carrie
Carrie bukan sahaja meminum air kencingnya tetapi turut menggunakannya untuk memberus gigi, membasuh muka dan menjadikannya salap untuk disapu ke bahagian tubuhnya.

gambar wanita kencing
Carrie memberus gigi menggunakan air kencingnya sendiri
sumber- jennykaleyn

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...