Thursday, August 16, 2012

Muka cedera selepas guna pakej percuma

PEE LAY (kanan) dan Book (tengah) menunjukkan laporan polis dan gambar kerosakan pada kulit mukanya di Petaling Jaya semalam.
PEE LAY (kanan) dan Book (tengah) menunjukkan laporan polis dan gambar kerosakan pada kulit mukanya di Petaling Jaya semalam.
PETALING JAYA - Gara-gara mahukan kulit yang cantik dan menawan, seorang wanita terpaksa menanggung kesakitan akibat kecederaan di bahagian muka berikutan alahan selepas menerima tawaran mencuci muka secara percuma di sebuah pusat kecantikan pada 30 Mei lalu.

Wanita tersebut, Choo Pee Lay, 34, berkata, sesi mencuci muka secara percuma tersebut diberi berdasarkan pakej kecantikan yang diambilnya pada 29 April lalu dengan bayaran deposit sebanyak RM3,800.

“Saya merupakan ahli kepada pusat kecantikan tersebut selama dua tahun dan sebelum ini saya tidak mengalami sebarang masalah selepas menggunakan produk mereka.

“Namun saya tidak tahu kenapa muka saya menjadi merah dan gatal selepas dicuci menggunakan produk pakej percuma sehinggakan saya tidak dapat bekerja selama seminggu,” katanya pada sidang akhbar di Biro Pengaduan Awam MCA Selangor di sini semalam.

Turut hadir ialah Pengerusi Biro Pengaduan Awam MCA Selangor, Datuk Theng Book.

sumber- Kosmo

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...