Tuesday, September 4, 2012

Farid Kamil Ikat Diana Danielle Setahun

gambar Diana Danielle bogel

KUALA LUMPUR : Tanpa sebarang berita dan khabar angin pasangan romantis, Diana Danielle dan Farid Kamil telah melangsungkan pertunangan pada Ahad lepas di kediaman Diana sendiri di Damansara, setelah tiga tahun menjalinkan hubungan percintaan.

Akhbar Berita Harian melaporkan, majlis tersebut telah berlangsung sekitar jam 4 petang dan Diana telah menerima sebentuk cincin daripada Farid sebagai tanda dia sudah diikat oleh lelaki berasal dari Alor Star itu.

Difahamkan mereka akan mengikat tali pertunangan selama setahun namun tarikh sebenar perkahwinan belum lagi ditetapkan.

Menurut ibu Diana, Norsiah Ramli, majlis tersebut sudahpun dirancang sejak sebulan yang lalu dan dia bersyukur kerana semua perancangan berjalan dengan lancar.

"Alhamdulillah, segala-galanya berjalan dengan lancar. Sebagai ibu, tiada apa yang lebih menggembirakan saya selain melihat anak saya bahagia.

"Harap-harap pertunangan ini akan kekal sehingga ke jinjang pelamin dan Farid dapat menjaga Diana dengan baik,"katanya.

Ibu kepada Diana Danielle itu juga menambah, dia tiada niat untuk menyembunyikan atau merahsiakan perkara ini . Semuanya demi memenuhi permintaan yang dibuat oleh anak dan bakal menantunya itu.

"Saya tak berniat untuk merahsiakannya daripada sesiapa, semua itu kehendak Farid dan Diana.

"Malah tiada rakan artis pun yang diundang. Lagipun ia hanya sebuah majlis pertunangan sahaja, kami pun buat seringkas yang boleh,"ujarnya.

Majlis yang dikhabarkan telah dirancang sebulan yang lalu itu menyaksikan Diana menyarungkan baju kurung corak songket pancawarna dan dirias oleh jurusolek Chot.

Dia telah menerima tiga dulang hantaran mengandungi senaskhah Al-Quran, pakaian dan kasut daripada pihak lelaki dan membalasnya dengan lima dulang.

sumber- Murai

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...