Wednesday, September 12, 2012

Superman 'bantu' pasangan kekasih

how to be a superman

NEW YORK - Bekas bintang siri televisyen Lois & Clark: The New Adventures of Superman, Dean Cain mungkin tidak lagi melakonkan watak superhero itu, namun dia tetap dianggap sebagai wira di kalangan peminatnya.

Bekas superhero itu dilaporkan telah menerima permintaan sepasang kekasih bagi menjayakan majlis pertunangan mereka semasa sesi fotografi konvensyen fantasi Komik DC di Atlanta, Georgia, semalam.

Pelakon berusia 46 tahun itu berkata, dia menerima pelawaan daripada peminatnya, Ruby Rinekso dari New York, yang merancang untuk melamar teman wanitanya, Jennifer Haviland.

Katanya, dia bersetuju apabila Rinekso meminta bantuannya untuk memberikan cincin pertunangan kepada Haviland.

Rinekso, 39, telah bercinta dengan Haviland, 33, selama 11 tahun dan memakai kostum Batman dan Batgirl semasa sesi fotografi tersebut.

Rinekso dan tiga rakannya sebelum itu merancang untuk menjemput Cain menghadiri konvensyen berkenaan dan membantu memberikan cincin kepada Haviland, walaupun dia meragui pelakon terkenal itu akan menerima permintaannya.

Namun, keraguan lelaki itu terpadam sama sekali apabila pelakon kelahiran Amerika Syarikat tersebut sudi membantunya dengan membuat kejutan apabila membawa cincin pertunangan kepada Haviland.

"Saya berasa sangat gembira, gementar dan tidak terkata-kata.

"Saya dan Haviland tidak menyangka Cain sanggup membantu melangsungkan pertunangan kami ini," katanya. 

sumber- AGENSI

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...