Wednesday, September 12, 2012

Terkejut jumpa mayat isteri

kahwin orang siam
Mayat mangsa ditemui terbaring di atas lantai rumahnya.
KULIM - Seorang suri rumah warga Thailand ditemui mati di ruang tamu rumahnya dalam kejadian di Taman Kenari dekat sini kira-kira jam 11.15 malam kelmarin.

Ketua Polis Daerah Kulim, Superintendan Ghuzlan Saleh berkata, sebelum kejadian, suami mangsa sedang tidur bersama anak perempuan mereka berusia enam tahun di sebuah bilik di rumah berkenaan.

Menurutnya, menyedari mangsa tidak ada bersama mereka, suaminya bangun dan mencari mangsa yang berusia 32 tahun.

"Suaminya terkejut apabila menemui mangsa yang sudah tidak bernyawa di ruang tamu rumah mereka sebelum cuba memberi bantuan rawatan kecemasan kepada mangsa.

"Suami mangsa kemudiannya menghubungi Hospital Kulim untuk mendapatkan bantuan kecemasan bagaimanapun kakitangan ambulans yang tiba di tempat kejadian mengesahkan mangsa sudah meninggal dunia," katanya kepada Sinar Harian.

Ghuzlan berkata, ketika kakitangan ambulans tiba di tempat kejadian, suami mangsa sedang melakukan rawatan kecemasan terhadap mangsa.

Katanya, bagaimanapun rawatan kecemasan yang diberikan terhadap mangsa tidak berjaya dan mangsa dipercayai sudah meninggal dunia.

"Mayat mangsa kemudiannya dibawa ke Hospital Kulim untuk bedah siasat.

"Memandangkan polis tidak menemui sebarang perlakuan jenayah terhadap mayat mangsa, kes ini diklasifikasikan sebagai mati mengejut," katanya.

sumber- Sinar

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...