Saturday, July 21, 2012

Mati dibedil jarak dekat

MAUT...anggota polis memeriksa mayat mangsa.
MAUT...anggota polis memeriksa mayat mangsa.
SEGAMAT: Seorang lelaki maut akibat ditembak tiga das dipercayai dari jarak dekat ketika menunggu isterinya pulang dari kerja di sebuah pusat karaoke di Bandar Utama di sini, awal pagi semalam.

Dalam kejadian jam 3 pagi itu, Asnan Yunos, 28, dari Palong Timur di sini, dikatakan sedang merokok berhampiran kereta Proton Wira rakannya ketika menunggu isterinya keluar dari sebuah bangunan kedai dua tingkat.

Timbalan Ketua Polis Daerah Segamat, Deputi Superintendan Anuar Ismail berkata, sebelum isterinya berusia 27 tahun keluar, seorang lelaki menaiki kenderaan yang belum dikenal pasti tiba-tiba muncul dan melepaskan tiga das tembakan ke arah mangsa.

“Ketika kejadian, mangsa berada dalam Proton Wira berwarna kelabu dipandunya yang diletak di bawah khemah sebuah petak bazar Ramadan bertentangan bangunan yang menempatkan pusat karaoke isterinya bekerja.

“Polis difahamkan, isteri mangsa pergi dan pulang daripada kerja dengan menunggang motosikal dan ketika pulang, mangsa biasanya memandu mengekori motosikal isterinya hingga ke rumah mereka di Kampung Jawa, empat kilometer dari tempat kejadian,” katanya.

sumber- HMetro

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...