Tuesday, October 16, 2012

Jururawat pelatih nyaris buta

STOKE: Seorang jururawat pelatih cedera dimuka selepas dilibas dengan pisau oleh seorang penceroboh di kediamannya.

Gemma Ball, 20, terpaksa menjalani jahitan dalaman selepas terkena pisau lelaki itu yang ditemuinya di belakang taman rumahnya di Stoke-on-Trent, Staffs. 

Pelatih itu ketakutan selepas penceroboh bertutup kepala itu menendang anjingnya sebelum melibas pisau itu pada mukanya, kira-kira tiga sentimeter dari matanya dalam kejadian yang berlaku siang hari itu. 

Gemma berkata: “Ibu dan bapa saya keluar kerja awal dan saya masih tidur apabila dikejutkan oleh bunyi salakan anjing.

Gemma Ball
Gemma Ball
“Saya bawa anjing peliharaan saya, Rosie dan Bella, keluar dan mereka terus berlari ke hujung taman.

“Saya mengekori mereka dan ternampak lelaki itu. Saya tergamam dan menjerit ke arahnya supaya keluar. 

“Bella meluru ke arahnya sambil menyalak. Tetapi lelaki itu menendang anjing saya, menyebabkan dia tercampak ke tembok. 

“Saya sangka dia mahu menikam Bella, menyebabkan saya memeluk anjing itu. 

Kemudian saya menyedari dia berlumuran darah.“Hanya selepas berlari melintas sebuah cermin baru saya tahu darah itu datang daripada saya.” 

sumber- DM

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...